Jul 5, 2011

perlu ke perubahan itu????

huhuhu....hari yang stress and so many things happen. as usual ada yang kurang baik dan  ade yang baik kita cerita yang baik dulu hari ini klas semua lecture and satu lab. cerita yang baik tue.....aku dapat la digest skit physic yang Miss Arda tue ajar atak la macam tajuk Newton 2nd law ari tue...10%je aq dpat digest..tapi kali nie byk la skit dlam 60% so kalo blajar lbih skit bleh cpai 100% tue

nie la benda alah yang aq x fhm tue
so back to main story....sedih sebab benda yang aku rse hanya perasaan ari direalisasikan..dulu mcm nak ignore je sebab mcm main perasaan but now aku confident benda tue btul.aku tak suke bila aku macam nie..aku tak suka state yang aku lemah..dan bengong..aku rasa terancam dengan diri sendiri.
 
so aku rase benda yang aku perlu buat skrg adalah kuasai balik aku yang terumbang ambing nie
so by hook by crook aq kena buat big adjusment so aku takkan terancam lagi :D

2 comments:

  1. biar la perubahan tue berlaku asal kan perubahan itu kearah kebaikkan..pasti semua nye baik

    ReplyDelete
  2. how to follow your blog along???

    ReplyDelete